Helgen

image24


Jag har varit så sjukt trött den senaste tiden, så helgen har för det mesta gått åt till att sova. Ganska skönt iofs men^^


Igår blev det i alla fall Arena med Malin, Felix och Victor. Robin skulle vart med egentligen men han svek oss den jäveln :/
Dansade och härjade runt en del, det blev en helt OK kväll men vid halv ett var jag så jävla trött så jag tvingade Victor att ta bussen med mig hem. Vi gick av hos honom och jag somnade där ganska snabbt efter att ha lagt mig i sängen :P

Snart ska jag till Bergvik med mammi och kolla efter en jacka b.l.a :) Har massa presentkort som jag är sugen på att handla upp! Ska köra bil dit också, fick ingen ny körlektion förrän den 23:e så nu blir det att hårdträna hemma istället >_<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0