I need a job

Glömde skriva en rolig grej i förra inlägget. Jag klarade ju teoriprovet i tisdags! =) Sååå skönt. Gick bättre än vad jag trodde också, jag var inte alls säker på om jag skulle klara det när jag hade svarat på alla frågot och klickat på "avsluta prov" men sen visade det sig att jag hade 63 rätt av 65 möjliga. Rätt gött.
Så nu behöver jag aldrig mer öppna den där förbaskade körkortsboken :D

Helg nu också, tror det blir en lugn sådan. Eller snarare jag VET att det blir det, eftersom jag fortfarande inte kan gå normalt och därför inte kan göra särskilt mycket... Börjar tröttna fett mycket på det nu. Men nästa helg blir det Nöjesfabriken med Malin iaf! =)


McDonalds har inte hört av sig i veckan som dom lovade. Dåligt tycker jag... Så vet inte om jag fått jobb eller inte, men troligtvis inte. Är inte så sur över det dock, vet inte riktigt om jag  vill jobba där ens! :P bara att hoppas att jag får något annat... Norge vore!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0