Mwooooi

Jag börjar bli deprimerad på riktigt nu... Fucking jävla knä, LÄK NÅN GÅNG! :(

Fick migrän för första gången i mitt liv i tisdags också. Började få spränghuvudvärk efter skolan och jag hann precis kliva av bussen hem innan jag spydde :P trevligt värre... Så blev hemma från skolan igår. Jag hoppas att det var en engångsgrej bara, för det var verkligen inte mysigt.

Mysigt är däremot att jag, Elinor och Astrid ska till Göteborg i slutet av maj och se inspelningen av Andra avenyn! :D vi vann nämligen SVT:s filmtävling som vi var med i! Så himla kul =)

Nu ska jag snart på möte med konståkningen. Känns lite småkonstigt, jag har knappt träffat folket där på hela året =/ och det är mest deprimerande ever att jag kanske aldrig mer kommer kunna åka som vanligt mer... Gråter nästan när jag tänker på det. Men så är det.. Jag tar hellre vara på mitt knä än riskerar att få det förstört för alltid. Och det finns ju dom som har det värre, som sagt!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

migrän är jobbigt!!

2008-04-24 @ 18:16:50
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: astrid :D

YAY, VI SKA TILL GBG :D det ska bli så kul!

2008-04-24 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0