Operation, teoriprov & anställningsintervju!

Usch, jag kommer aldrig kunna sova inatt...
Ska till sjukhuset imorgon kl 7 för att operera knät. Och jag är så jävla nervös. Inte för att det ska gå fel, för det tror jag inte att det gör... Jag vet inte vad jag är rädd för egentligen.. Kanske för att bli sövd och inte veta vad dom gör med mig under tiden jag sover, bara vetskapen om att en massa (delvis) okända händer kommer va överallt... Eller för att vakna upp efteråt sen helt förvirrad och ha jätteont och inte kunna gå och inte veta vart jag ska ta vägen. Eller för att knät inte ska läka som det ska, att rehabiliteringen tar så lång tid att jag inte kan göra allt det jag har planerat i vår/sommar?
Eller så kanske det helt enkelt är för att jag avskyr att vistas på sjukhus och är livrädd för blod, slangar, sprutor och allt vad det nu innebär... Även om jag aldrig erkänt det förut. Och även om jag inte borde vara rädd...
Men hur som helst så ska det ändå bli jäkligt skönt att få det gjort!


Idag har förövrigt varit en ganska bra dag, på tal om något annat.
Jag var till körskolan i eftermiddags och bokade teoriprov, det blev den 22 april. Ganska snart, alltså! :)
Sedan ringde en snubbe från McDonalds förut och frågade om jag ville komma på anställningsintervju! Jag skickade in en ansökan till dom för två dagar sen mest i nödfall, ifall jag inte får något annat sommarjobb... Trodde verkligen inte att dom skulle svara så snabbt. Ska i alla fall på anställningsintervju nästa onsdag, om jag nu kan ta mig dit med kryckor och shit :P haha. Blir ju lite intressant... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0