Something in the way

Jag är egentligen så jäkla trött men jag måste skriva här nu när jag äntligen har en minut över! :P

Igår var jag och Linda och filmade The Brytes till vår dokumentärfilm. Det var kul! Synd att Linda var tvungen att sticka lite tidigare bara, men jag klarade mig fint ändå. Killarna var så trevliga så^^ Hih. Så kom Linnea förbi en snabbis också :)

Idag skulle jag egentligen haft körlektion kl 07.30. Men det blev inte så, inte för att jag var för trött för det var jag faktiskt inte, jag stod vid busshållplatsen och väntade på att bussen skulle komma men det gjorde den aldrig... Så då var det bara att gå hem igen eftersom det inte gick nån annan bra buss. Lite dumt... Jag hade behövt kört idag. Hoppas att jag kan få en ny tid nästa vecka före operationen, annars lär jag väl inte kunna köra på ett bra tag =/ Blir galen, jag trodde jag skulle klara av att ta körtkort snabbt men det ser ut att skita sig. Det kommer så mycket i vägen hela tiden..

Men men... snart är det helg! Imorgon blir det nog fredagsmys med Victor, och sen på lördag troligtvis utgång med Malin och co. Trevligt.

Och NU, så blir det sängen. GODNATT! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0