Sool

Jahopp....
Var hos sjukgymnasten igår igen, och han sa att eftersom det fortfarande är en massa vätska kvar i knät så måste jag ha kryckor ett tag till :( Bajs..
Det var bra att få operationen gjord nu, men ändå inte, för det är så mycket som jag måste pusha åt sidan medan det läker. Körkortet t.ex... Jag skulle haft körlektion på onsdag men det går förmodligen inte. Sedan kan jag inte pierca mig som jag tänkt, p.g.a infektionsrisken. Och så kan jag inte gå ut heller, det jag vill passa på att göra nu när jag och så många jag känner precis fyllt 18. Blir så trött, och sur. Vilket också påverkar alla i min omgivning. GAAAAH ;(

Idag ska jag i alla fall umgås med Malin! Kolla på film eller något ^^  Och innan det ska jag och familjen till min morbror, äta mat och fika osv för att han har fyllt år.
Kanonhärligt väder är det ute också. Satt på altanen och pluggade teori i drygt en timme. Solen tog faktiskt lite.
 
Om man tänker efter så är det inte alls långt kvar till sommarlovet nu. Typ, sisådär 8 veckor bara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0