Tankeställare

Ont, ont, ont.
Jag är så trött på dom jävla kryckorna nu. Jag är trött på att inte klara mig själv, att inte kunna gå vart jag vill och sova ordentligt! Gaaah. Och ännu har det bara gått fem ynka dagar sedan operationen...

Men jag har fått mig en liten tankeställare iaf.
Tänk om man skulle va med om en trafikolycka eller något och vakna upp utan ett (eller två) fungerande ben. Eller vakna upp helt handikappad. Tänk att aldrig någonsin mer kunna gå själv. Fy fan! Det är en positiv sak med operationen, att knät i alla fall läker så småningom! Även om det tar tid...

Är tydligen ensam hemma hela kvällen nu. Ganska skönt. Blir att slappa vid TVn tror jag, kanske fixa något mumsigt att käka också. Om jag klarar det helt själv... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0