Jobb

Jag har jobbat idag. Eller testjobbat, på Dialon. Det gick okej... Telefonförsäljning suger, men jag behöver pengar och man får en rätt bra timlön där (jävligt bra om man jämför med Makalös), plus att personalen är hur trevlig som helst, så jag hoppas att jag får jobbet. Vet nog på tisdag hur det blir, då jag ska dit igen.

Sen tränade jag med mamma och Linda, dock började jag må illa efter ett tag för att det var så jävla varmt i gymmet och jag hade ätit för lite. Men men.

Det blir nog sängen tidigt idag. Börjar skolan 8.20 imorgon och slutar typ 5. Härligt värre... Måste ta ett snack med syon nån gång under dan också för att få veta vart tusen jag ska ha mitt individuella val. Om jag ska lyckas ta mig till Tingvalla på en 10-minuters rast så måste jag nog byta, för det funkar ju inte.


Igår köpte jag ny mobil också, I love it <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0