Sömnrubbningar

Jag har verkligen sovit skitdåligt hela sommarn...
Inatt blev det ungefär tre timmars sömn. Trots att jag både gick upp och gick och la mig tidigt igår :S gash, jag tror jag lider av sömnproblem faktiskt... Det mest underliga är ju att jag inte blir trött fastän jag sover så lite. Eller , jag blir trött på kvällen men det går ändå inte att somna. Det är riktigt jobbigt. Går det inte över snart så får jag köpa insomningstabletter eller gå till farbror doktorn =/ vet inte hur jag ska överleva när skolan börjar annars.

Idag var jag på informationsmötet om det där jobbet, som dock inte var något för mig. Det verkade vara ett rätt bra jobb där man hade chans att tjäna en hel massa pengar, men det var tydligen bara heltid på dagar, och det går ju inte när man har skola. Jag undrar varför dom ens tog dit mig när jag skrev att jag bara kunde jobba kvällar och helger? :S
Well well.

Nu ska jag gå och ringa min sjukgymnast igen, han är typ omöjlig att få tag på den jäveln :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0