Tomat

Aooo, jag har träningsvärk. Det är inte ofta jag får det, men nu har jag rejäl sådan... Min sjukgymnast kör med mig han!

Idag vaknade jag 14.20 av att Victor ringde... Han var vaken före mig :O då är det illa kan jag lova! Dock sov jag inte så mycket igår natt, så jag hade väl en del att ta igen I guess.

Sen var jag i alla fall duktig och stack ut och sprang. Jag ser fortfarande ut som en tomat i ansiktet, en timme senare... Så jag körde rätt hårt. Men det var skönt ^^

Sen la jag in bilder på mina tavlor i datorn, så här får ni se ifall ni är intresserade.
Kom ihåg bara att jag fortfarande är amatör :P


   


Förresten så var maskeraden i lördags väldigt kul :) Här kommer lite bilder därifrån också!

   

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0