Tufft

Har precis vart ute och sprungit, och fy satan vad trögt det gick idag. Trodde inte jag skulle orka hela vägen, men jag gav mig fan på att jag skulle det så det gick ändå.  Skulle ju kännas liiite pinigt att inte orka springa färdigt samma spår som jag sprungit ett antal ggr nu utan problem :P

Jag undrar om jag kommer kunna vara med på uppstartslägret med konståkningen nästa helg. Får ringa sjukgymnasten till veckan och fråga vad han tror. Jag hoppas att jag kan, jag saknar att åka skridskor. Fast jag anar att jag inte kommer få göra något mer än just åka skridskor, tror det är för tidigt att försöka sig på några steg eller andra konster. Men vi får se..

Nu hoppas jag att mamma gör mat till mig snart, för jag är huuuungrig!


Och jag försöker, försöker, försöker att inte tänka.
Jag vill inte gråta pågrund av någon som jag inte haft något att göra med, men kan inte låta bli att lida med alla andra... Det är för sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0