Yummi

Igår fyllde min älskling 19 hela år, så jag har bott hos honom hela helgen :) Blev en massa mys med film, glass och godis. Mums.

Idag fick jag ett mejl om att jag ska på informationsmöte på tisdag hos 118 700 Sms web och telefon AB. Jag kanske ska få börja extrajobba där. I hope so, för jag behöver verkligen pengar nu, och sen måste jag spara till sommaren efter studenten, för jag har kommit fram till vad jag vill göra då ;P hihi. Men det kostar ju pengar dårå.

Imorgon blir det nog en sväng till stan, köpa hårfärg bland annat.
På tisdag åker mor och far till Mallorca och lämnar mig och bror ensamma hemma. Rätt gött om jag får säga det själv! :D speciellt när dom lämnar ena bilen hemma till mig också. Åka bil till skolan är ju inte helt fel, med tanke på busstiderna. Då gör det inget om jag ligger och drar mig lite för länge, vilket jag garanterat kommer göra i början ;P

Apropå det kanske jag borde gå och lägga mig snart och försöka vända rätt på dynget litegrann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0