Dan före dan före dan

Är det måndag idag? Ja, det måste det vara.... Shit, vad förvirrad man blir på dagarna när det är lov! Sjukt.

Idag har jag spenderat massor av tid i ishallen, först imorse som tränare och sedan tränade jag själv för en stund sen. Det gick jättebra idag! Provade axel (ett hopp då) för första gången på över ett år, och blev förvånad hur bra den satt fortfarande. Jag var såhääääääär *mäter med fingrarna* nära att klara den!! :D "Hopp i ligg" (en piruett) funkade också helt utan att knät hoppade ur led som det alltid gjorde innan. Så nu är jag glad!

Får se vad som händer ikväll, ska nog bara ta det lungt tror jag. Och imorgon ska jag SOVA LÄNGE. Första gången på hur många dar som helst som jag inte måste gå upp tidigt :)
Sen ska jag gå på stan med Malin imorgon också och inhandla dom sista julklapparna. Lite i sista minuten känns det som, och jag har en känsla av att det kommer vara smockat med folk på stan imorgon, men men :P

Känns skumt att det är julafton i övermorgon alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0