Fucked up

Det är typ kaos i mitt huvud just nu. Jag kan inte tänka klart, jag vet inte vad jag håller på med, vad jag vill... Allt är bara helt fucked up. Och så har jag tappat matlusten helt och hållet. Great.

Idag ska jag till sjukgymnasten för sista (?) gången. Det har gått åtta månader på min rehabilitering nu. Ska bli spännande att se vad han säger, om knät är helt normalt nu igen.
Sen ska vi på teater på engelskan och sen vet jag inte om jag, Linda och Eleonor ska jobba med projektet. Känns som om det är rätt fucked up med det också, vi har inte kommit alls långt. Men det löser sig nog..

Sen har jag träning ikväll. Förra gången kom Linnea dit :D hon har vart på Malta i tre månader eller nått, så det var jättekul att träffa henne igen.
Vår uppvisning i ishallen är den 13 december kl 15.45 btw, för er som är intresserade ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0