Hemmakväll

Första kvällen på jävligt länge som jag inte har nånting för mig. Det är hur gött som helst, faktiskt!
Har suttit och kollat på Idol-finalen med mamma, väntar på att omröstningen ska bli klar nu. Inte för att jag bryr mig om vem som vinner egentligen... Gillar både Alice och Kevin, och båda lär få sina karriärer efter programmet, så det spelar ingen roll. Men måste ju ändå se vem det blir ^^

Resten av helgen blir det plugg, plugg, plugg! Borde pluggat en massa i veckan egentligen, men jag har verkligen inte hunnit.
Om en vecka är det jullov i alla fall, det ska bli underbart! Ska fira julen i Göteborg i år också, me like.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Mysigt att fira julen i Göteborg. Älskar den delen av Sverige.

2008-12-13 @ 15:55:19
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0