Uppe i ottan

Torsdagskvällen alltså, shit vad roligt jag hade ;D

Det får vi göra om snart flickor <3


Igår var man ju inte överdrivet pigg och alert när man vaknade då men, det var det värt. :P
Mina kusiner kom hit på dagen och käkade mat, det var supergott med kyckling och ris nu efter all julmat! Och så Gino med vaniljsås på det ^^
Sen skulle jag åkt och tränat, men när jag kom dit så var det ingen träning. Tränaren hade skrivit fel tid på schemat nämligen, så det var bara att åka hem igen. Andra gången det händer nu på väldigt kort tid :P fast det gjorde mig ingenting igår, jag var rätt sleten som sagt och dagen-efter träning är onödigt har jag hört eftersom det inte ger någonting.

Imorse blev det i alla fall träning i två timmar, var astrött när jag vaknade och kände inte för att dra till ishallen, men när jag väl kom igång så gick träningen jättebra. Jag klarade en dubbel ögel! ;D det trodde jag verkligen inte, att den skulle sitta kvar efter drygt ett års uppehåll. Men då kändes det plötsligt värt att ha gått  upp i ottan.

Frågan är vad jag ska göra nu.. Har hela dagen kvar och inte ett skit planerat. Kanske dra in till stan och se om det finns nåt kvar på mellandagsrean? Sen blir det nog bara att slappa ikväll, mysa framför en film eller nått låter som en bra idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0