GOTT NYTT ÅR!

Jag har ingen lust att fira nyår i år känner jag. Vad är det med mig? Kände samma sak på jul också... Jag kanske börjar bli gammal :P

Vet inte riktigt vad som händer ikväll... Malin, Andreas och Robin kommer hit och lagat mat med mig i alla fall, jag är ju ensam hemma. Blir säkert mys. Får väl se om jag stannar hemma och tar det lungt eller drar ut nånstans sen vid tolvslaget. Jag har ju vart hemma flera år i rad nu så det skulle vara nice att fira någon annanstans i år... om det finns nånstans att ta vägen. We'll see...

Nu ska jag försöka bränna ut lite bra musik och fixa lite... Hoppas alla får en bra kväll och ett gott nytt år! =)


(Mitt nyårslöfte i år får bli att fixa designen på bloggen. Såhär kan den ju inte se ut:P)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gott Nytt år, Madde! =)

2008-12-31 @ 13:09:20
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0