Konstant trötthet

Nu har jag också sett Twilight på bio ^^ Den var faktiskt bra, som alla andra sagt innan :)

Jag har varit konstant trött i flera dagar nu, det är jobbigt... Jag funkar verkligen inte utan tillräckligt med sömn. Var uppe imorse och tränade barn i ishallen, och ska nog upp imorgon också. Vi har massa tidiga träningar under lovet nu, det är lite störande. Om man inte har egen träning på morgonen så har röd grupp det, och då måste man gå upp ändå =/ Tur att jag och Isabelle turas om att vara tränare i alla fall!

Idag kommer det släktingar hit på julfika. Sen ska jag styrketräna ikväll tror jag, det är lätt att börja slarva med det nu när man inte går hos sjukgymnasten regelbundet längre... Men hinner jag gå dit en gång i veckan så får jag vara nöjd! Svårt när jag har massa isträningar också ju.

Jag har bestämt mig för att boka plats på Bartenderskolan på Mallorca nu, platserna i sommar börjar ta slut så det blir nog att boka direkt efter nyår. Någon som vill hänga på? Det är sista chansen nu!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Bartenderskola på Mallorca, coolt! Sånt skulle intejag våga...=P

2008-12-21 @ 12:16:39
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0