Julstress

Ledig idag, så jag har fått sova ut för en gångs skull. Jäkligt skönt! Dock är jag fortfarande trött... Skulle kunna sova hur länge som helst känns det som.

Igår var det julkonsert i Sundstaaulan. Min bror spelade gitarr, jätteduktig var han. Tyvärr var jag tvungen att gå i pausen för att hinna till min träning, vilket visade sig att jag gjorde i onödan eftersom ismaskinen var trasig när jag väl kom dit... Så det blev ingen träning. =/

Ikväll blir det jobba, sista gången innan jul.
Funderar på att åka in till stan för att fixa lite julklappar innan... Har inte köpt en enda än! :O känns som om jag blir segare med det för varje år som går... Jag var jätteduktig på att planera sånt förr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0