Damn

Så det tog mig en hundradels sekund
Jag har rest tillbaks i tiden, blivit ung
Visioner i mitt huvud när du ler
Jag har hittat nånting vackert,
vännen, ser du vad jag ser?
Jag är nästan som du


CP-DAG!
Vet inte vad det är med mig, det har vart rätt bra länge nu men imorse var det som om allt bara föll över mig på en gång, så jag typ bröt ihop. Åkte till skolan men pallade inte, så åkte hem direkt igen... Eller jag åkte till Victor. Han var på samma buss som jag och sen när jag helt plötsligt började grina vid skolan så åkte han med mig tillbaka igen så jag slapp va ensam. Känns lite jävligt att ha förstört hans dag också =/ Men men...

Nu sitter jag och sjunger till Kent och väntar på att pappa ska komma hem så jag kan få skjuts till ishallen. Ska träna små barn i två timmar, yey... Hade hellre tränat själv, men det var ingen annan tränare där idag så jag får väl offra mig.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Förmodligen ingenting. Får se om Simon dyker upp sen kanske.

Jag bara väntar på att det ska bli den 20:e februari så att jag får komma härifrån. Och sen komma hem och göra allt det där som jag aldrig kunnat/fått förut... Piercing blir snarast möjligt iaf :) Bestämt mig för det nu.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Stor kram till dig :)

2008-02-02 @ 17:51:39
Postat av: Suchi

En jättestor kram från mig med!
måste bli jätte gött att bara komma bort från allting! ;)
när ska vi beställa biljetterna till P&L btw ? :P

Pusspuss på dig!

2008-02-03 @ 11:59:12
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0