Direkt fran Thailand

Jag sitter vid datorn pa semestern, shame on me... =P
Men det ar sa jakla billigt, man far sitta 2,5 timmar for typ 20 kr eller ngt! Sa jag tankte skriva nagra rader, bara sa att ni vet att jag lever. Ni saknar mig ju sakert saaa mycket! ;P

Det ar verkligen jattevarmt har, klockan ar lite over 10 pa kvallen och jag haller pa att svettas ihjal. Ska snart forsoka sova, for vi ska upp kl 7 imorgon pa en battur till phi phi island och bada och snorkla.
Annars har det faktiskt regnat tva dagar i rad har! Trodde nastan inte det kunde gora det i Thailand, i alla fall inte nar det ar hogsasong, men det kunde det tydligen. Rejalt ocksa! Ska lagga upp en film nar jag kommer hem sa ni far se.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, det har vart lite drygt har de forsta dagarna eftersom bade Ida och Bosse vart sjuka. Men nu borjar de friskna till, sa till helgen blir det party i Patong! =)
Hoppas allt ar bra dar hemma, jag saknar vissa personer enormt mycket redan! <3
Kanske skriver lite nasta vecka ocksa, annars hors vi nar jag kommer hem.

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Victor

Jag saknar dig otroligt mycket :'(
Och nu är du inte inne på msn som jag hoppades, vill att du kommmer heeem :( Det är tråkigt här utan dig.
Hoppas allt är bra med dig liten :)

2008-02-26 @ 16:56:46
Postat av: Astrid

Saknar dig :( hoppas att du har det bra iaf :) puss på dig

2008-02-27 @ 17:28:51
Postat av: Suchi

Saknar dig! Men hoppas du har det jätte fint och mysigt och trevligt där nere! ;)
Pusspuss

2008-02-27 @ 23:29:33
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0