God damnit

Happ, nu har Simon åkt till Skåne i två veckor... Och om fem dagar åker jag till Thailand i två veckor, vilket innebär att jag inte kommer träffa honom på över tre veckor =/ yeye...

Den här helgen ska jag bara slappa, och plugga som fan. Kanske börja packa lite smått också, känns som om jag inte kommer hinna det nästa vecka. Har så jävla mycket nu...
Måndag är det skola + körlektion + teorilektion, tisdag skola (prov och svenskainlämning, yeah) + isträning, och på onsdag drar vi ju!! God damn, vad fort tiden går!! :O

Nu ska jag snart iväg till Pliktverket och göra nån undersökning. Får 200 spänn i biocheckar för det, så det kan väl va värt ;P
Sen ska jag vaxa benen. Sen hem och slappa järnet.

Ha en bra helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0