Om fem timmar är jag vuxen

Jag är så glad just nu!
Pratade med en av killarna i The Brytes förut, och han var jättepå idén om att jag och Linda ska göra en dokumentär om dom :D dessutom verkade han hur trevlig som helst! :)

Sedan är det bara fem timmar kvar tills jag är 18!
Wiiih, jag känner mig lite nervös faktiskt... 18 är en stor ålder. Och jag känner mig inte alls stor. Det kommer kännas hur wierd som helst att plötsligt ha friheten att kunna rösta, gå på krogen, pierca/tatuera sig och köpa cigg/snus/öl... Men samtidigt så totalt jävla underbart! :)

Nu ska jag skicka in lite ansökningar om sommarjobb. Sedan packa klart.
Hinner nog inte skriva mer innan jag åker, så vi hörs om två veckor! Och ja, jag ska ha det SÅÅ jäkla bra där nere! :D

Kommentarer
Postat av: Victor

Grattis sötnosen! :D

2008-02-20 @ 00:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0