Plugga, plugga, plugga... och träna.

Jag har stor lust att klaga över en hel massa saker just nu, men jag ska hålla mig....

Idag har jag vart med Malin på stan. Gick runt i hela centrum ungefär och kollade,  och så käkade vi på Sjöqvistens. Fick otroligt nog i mig en hel fralla, trodde inte det eftersom min mage har strejkat hela veckan. Känner varken hunger eller mättnad så det är jättesvårt att äta... Så fort jag har stoppat i mig liiiite för mycket (som egentligen inte är alls mycket jämfört med vad jag brukar äta) så börjar jag må jätteilla. Typ som om jag skulle gjort en gastric bypass-operation, eller något sånt :S

Well well, sedan stack jag till trafikskolan på teorilektion. Pratade om människan, kändes som om jag kunde det mesta redan men det var ändå bra med lite repetition och förklaringar på sånt som var svårt att förstå. Nästa lektion är på måndag, då ska bli prata om olyckor tror jag.

Jag gör typ inget annat än är i skolan, tränar och kör/pluggar teori för tillfället. Det kanske hade varit lite roligare om någon jag umgås med också hade fyllt 18 snart och gått på körskolan samtidigt, men så är det ju inte tyvärr =/  Därför vill jag bara bli klar med skiten. Har så jävla mycket annat just nu också så egentligen hade det väl passat bättre att ta körkort senare i vår, men jag vill ju ha det så snart som möjligt! Risken när jag skjuter upp saker är att jag aldrig får det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0