2008

Nyår vart lyckat i år med =)
Var lite trögt att komma igång, då vi inte var så många först, men sen kom det fler och fler folk. Tror jag hade träffat kanske hälften förut xD men det är alltid trevligt med nya bekantskaper! Alla andra verkade rätt nöjda med.

Enda negativa var bakfyllan.
Jag brukar inte bli särskilt bakis, men idag... Uh. Men det kanske inte var så jävla konstigt med tanke på att jag började dricka typ kl 18.30 och slutade runt 07.00. Gick och la mig typ 07.30, sen gick jag upp igen två timmar senare för att det var så jävla varmt och trångt mellan Malin och Robin :P haha.

Denna dag (eller gårdag egentligen, men whatever) har till största delen spenderats framför TV:n. Victor kom förbi och gjorde mig sällskap några timmar också. Mys mys...

Imorgon ska jag iväg och träna en sväng, annars händer inte mkt. Ska försöka sova och må så gott jag kan dom sista dagarna på lovet nu!


image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0