Duktig Madde

Upd. 22.58
Massa tankar i mitt huvud...

Jag saknar något. Och jag undrar om du någonsin kommer kunna ge mig det...
Sedan undrar jag vad en viss annan person egentligen håller på med. Jag hoppas att det inte är som jag börjar tro att det är, snällla säg att det inte är så....

Men nu ska lilla jag sova.
Matteprov halv 10 imorgon. Yey.


17.52


Jag stannade hemma från skolan idag, och det var en jävla tur eftersom vi tydligen inte hade någon lektion! 
Bra gjort av mig att pricka in just den dagen tycker jag^^

Anledningen till att jag stannade hemma var att jag har så jädrans mycket annat att göra. Och jag har faktiskt spenderat dagen med att göra det också. Brukar inte få så mycket gjort annars, men jag gick t.o.m. upp tidigt för att hinna med allt. Så nu har jag tränat inför matteprovet imorgon, skrivit engelska, gjort körkortsteori, gjort klart mitt CV, städat och gått en promenad till macken för att fylla på mobilen. Jag har bytt till Halebop nu också btw, så dom som har halebop kan ringa mig gratis :) Och så har jag fria SMS i 30 dagar, göttans!
Nu kanske jag inte behöver lägga ut halva studiebidraget på mobil-konstnader längre.

Funderar på att va ännu duktigare och cykla och träna lite styrka nu. Sedan göra mat. Måste göra det själv idag, för mamma kommer hem seent =/ Men men.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Suchi

du e duktig ;)

2008-01-30 @ 21:15:26
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0