En månad kvar

Jag trodde aldrig att jag skulle komma att känna såhär. Men nu gör jag det.
Å andra sidan har jag nog känt så hela tiden, innerst inne, och bara tryckt undan känslorna för att jag inte orkat. Jag orkar inte nu heller egentligen. Men jag tror det var inatt jag insåg att det jag trodde fanns där, faktiskt finns. På riktigt.
Och nu är jag bara jävligt rädd för att bli sårad (eller snarare lyckas såra mig själv...), igen.



Helgen har sett ut på följande sätt:
I fredags var jag först i skolan och sedan i ishallen en snabbis. Sedan åkte jag hem, åt pizza, och så kom Simon förbi. Följde med honom till elevhemmet och sedan till Patrik i typ 10 min innan jag skulle hem till Malin på filmkväll. Vi såg på Göta Kanal 2, sedan på första pirates-filmen och början på den andra innan vi somnade i soffan båda två.
Igår var jag på spelning på UNO med Therese och Jimmy. Ganska värt faktiskt. Sedan kom Simon och hämtade oss, skjutsade hem Therese och Jimmy till sig och jag följde med till elevhemmet och sov där.

Idag är det en månad kvar tills jag fyller 18 =)


   


Shayne Ward - No you hang up.
Älska  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0