Jag tror jag är glad

Jag åkte skridskor idag för första gången på 2 månader. Såå underbart var det!! =)
Får dock inte göra särskilt mkt... mest åka runt, göra lite bågar osv... Absolut inga hopp eller piruetter. Men ändå. Jag började nästan gråta på isen för att jag saknat det så jävla mycket.

Sen har jag övningskört med mamma till Bergvik. Träffade Simon där också =)
En ovanligt bra söndag detta med andra ord!
Sen börjar jag 12.20 imorgon också. Eller ja, varenda måndag framöver. Var hos syon i torsdags och ändrade mitt induviduella val, känns riktigt skönt faktiskt.

Nu ska jag sätta mig framför TV:n och bara gosa ner mig i soffan resten av kvällen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Suchi

vad härligt! grattis till att du är tillbaka på isen gumman! :D
men du jag kom på en sak vi måste hitta på någon nång gång du och jag xD

2008-01-14 @ 20:19:12
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0