Najsigt

Hade min första körlektion igår. Läraren tyckte jag var duktig :D Tihi. Kändes väldigt bra, nu vågar jag tro på att jag faktiskt kommer ha körtkortet i handen innan sommarn. Jag hoppas verkligen det.

Annars är det fortfarande väldigt mkt just nu.. Har suttit med multimedian i flera timmar idag, är fortfarande inte klar... Så får nog va kvar i skolan imorgon eftermiddag =/ Bajs. Sedan måste jag läsa ut en engelskabok, och så har vi två prov nästa vecka i svenska och matte. Jippi. Denna helgen blir en riktig plugghelg.

Har i alla fall hunnit se slutet av killarnas EM-final i konståkning idag. Lambiel och Joubert in my heart! <3 Christoffer och Adrian var duktiga också, som kom 7:a och 8:a. Längtar asmycket till mars när jag och Linnea ska ner till GBG med våra mammor och se konståknings-VM där =) Blir nog riktigt nice, då har jag fyllt 18 också. Wei.

Men nu måste jag verkligen sova. Godnatt folk!



image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0