No motivation

Min andra körlektion är avklarad. Det var MYCKET svårare denna gången! Han drog med mig ut i centrum, och herre min gud vad mycket det är att tänka på. Han påstod iaf att jag var "snabb i huvet"... Det är ju bra. Eller nåt. Haha ;P

Annars har jag tränat och vart med Victor en liten stund idag. Sen pluggat, pluggat, pluggat... Har svenska-prov imorgon. Det kommer gå åt helvete. Jag är inte alls motiverad till skolarbete nu när jag har körkortet att plugga till också. Känns som om det är mycket viktigare. Fast det är det nog inte, egentligen. Inte just nu... Men whatever.
Bara 3 veckor kvar, sen ligger jag på en strand och steker med en drink i handen! 

Nu ska jag gå ner och göra mig en liten macka tror jag^^


Kommentarer
Postat av: astrid

Ta med mig till Thailand (a)

2008-01-29 @ 18:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0