Nöjdast ever

YES, nu blir jag glad!
Neverstore kommer till Peace & Love i sommar. Så jag får se dom i alla fall =) Nu är det bara att hålla tummarna för att Kent kommer till Arvika också, så blir det heeelt perfa. Mamma köpte biljett åt mig till reggaefestivalen i Uppsala förut också, vi bestämde att jag får den i för tidig födelsedagspresent. Så jag är nöjd^^

Annars sitter jag och väntar på att en snubbe från USA ska ringa... Ska göra en intervju med honom, vi håller på att skriva reportage i skolan. Dock verkar det inte riktigt som om han tänker ringa... Men jag hoppas fortfarande. Vill få det överstökat >_<

Men nu blir det kvällsmacka framför TV:n istället, ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0