Ny termin

Usch, imorgon börjar skolan.
Det enda jag planerat till lovet var att SOVA, och det har jag minsann inte gjort...!
Okej, vissa dagar har jag gått upp runt 3-4 tiden på dan, men det har mest vart för att jag inte kunnat sova på natten. Hatar att behöva känna mig så jävla trött jämt och ständigt... Tror jag ska gå till läkare nån dag och försöka få sömnpiller eller något. Annars vet jag en termin till som kommer gå åt helvete...

Sen känns det ganska värdelöst att gå till skolan imorgon halv 9 när jag ändå tänker hoppa av den kursen... Men eftersom jag inte var smart nog att prata med syon innan lovet så får det väl bli så.

Efter skolan får jag iaf träffa Simon igen =)
Sen på tisdag ska jag gymma och sen leka med Victor, tror jag. Onsdag ska jag nog till körskolan och torsdag till sjukgymnasten... Sen är det typ helg igen =)

Förhoppningsvis går veckorna fort nu fram till min 18-års dag den 20 februari ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0