Stress, stress, stress

Jag är så jävla sur.
Kent kommer till Karlstad när jag är i Thailand, och Neverstore kommer när jag är i Göteborg.
Varför är det ALLTID så?! Jag får damp =/

Idag har varit en stressig dag. Liksom dom flesta dagarna, nu när jag fått börja träna igen... Undra vart tiden tog vägen när jag var borta egentligen? Jag förstår inte det. Och nu ska jag börja på allvar med körkortet också, vilket kommer ta ännu mer av min dyrbara tid... Gah.

Jag längtar verkligen tills vi åker till Thailand. Bara få komma bort från allt ett tag. Fy helvete vad skönt det ska bli!
4 veckor kvar nu. Yeah.

Imorgon är det körlektion. Sedan ska jag plugga resten av dan. Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0