Trött, trött, trött

Hmm, jag har suttit här i typ en halvtimme nu och skrivit om en massa olika saker jag gått och tänkt på idag. Men när jag skrivit klart och läst igenom så kom jag fram till att de var alldeles för flummiga för att publiceras här:P haha. I och för sig skulle det kanske behövas något flummigt bland allt seriöst känsloskit, men... Nej. Om det är något jag är riktigt bra på så är det att filosofera om konstiga och - egentligen - helt ointressanta saker.

Vad jag har haft för mig idag kanske inte heller är sådär överdrivet intressant, eftersom det är ungefär samma saker som jag brukar göra. Va i skolan, träna... och åka en jävlans massa buss. Det är sjukt hur lång tid det kan ta att åka från Våxnäs till Hammarö egentligen. Det var meningen först att mamma skulle komma och hämta mig kvart i 6, men eftersom jag var klar vid tjugo över 4 så tänkte jag att jag tar bussen hem istället. Vem tror ni kom hem först? Ja precis, min mor.

Sen hade jag såå fruktansvärt ont i huvet när jag kom hem att jag trodde jag skulle svimma när jag gick från bussen... Jobbigt värre. Dock har den nästan gått över nu, efter en ipren och lite mat. Som tur är. Jag hatar att ha ont i huvet.
Sen är jag så himla trött också. Skulle egentligen umgåtts med Robin idag men det blir nog inte så.. Jag behöver sova tidigt idag. Det är ju fredag imorgon och jag har inte planerat vad jag ska göra, däremot har jag bestämt att jag inte ska sitta hemma själv och glo på TV och sedan däcka i soffan... Vilket jag kommer göra om jag inte sover. Sedan måste jag skriva klart en grej till skolan imorgon också. Det som jag har skjutit upp genom att sitta här och blogga istället... Jag borde göra multimedia också. Jag borde verkligen, verkligen göra multimedia, men det är så inihelvetes jävla tråkigt så jag orkar inte. Jag skiter i att den ska va klar typ nästa vecka eller något, jag var ju faktiskt jätteduktig förra terminen och lämnade in allting i tid... Jag förtjänar att få va lite slö :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0