Tuffa tider

Okej... nu har jag missat skolan två dar i rad.
Igår orkade jag bara inte gå upp eftersom jag somnade typ en timme innan klockan ringde.
Idag var det precis samma sak, PLUS att jag spydde imorse... Har ingen aning om varför, men nu mår jag bra igen iaf, så det är väl bara att hoppas på att jag kan sova inatt. Annars vet jag inte vad jag gör =/

Har skjutit upp en hel massa grejjer nu... Jag måste gå till syon, prata med multimedialäraren, ringa ungdomsmottagningen, gå till körskolan... Gah. Mycket nu.

Kommentarer
Postat av: Suchi

om du inte sover något so kan det vara förklaringen till varför du spydde, om du ens vill ha en förklring till det .. men iaf hoppas du blir bättre gums!

2008-01-09 @ 21:41:34
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0