Fitforfight

Fy fan vad sur jag blir!
Jag har väntat i åratal på att Melody Club ska komma till Karlstad igen, för dom har spelat på Nöjesfabriken flera gånger innan jag fyllde 18 och inte fick komma in... Nu skulle de spelat på Hamnfestivalen på lördag, men vad händer? Det blir inställt, så klart. SUR, är vad jag är!
Iofs så finns det värre saker... jag ska nog dit ändå och se The Bryte och kanske ta ett par öl. Om någon vill hänga på så är det fritt fram ;)

Annars känner jag mig väldigt duktig.
I över två veckor nu har jag styrketränat varannan dag och vart ute och sprungit resten av dagarna. Jag hade nog aldrig varit så hurtig om det inte vore för mitt knä... Mem det känns bra i alla fall! Då är man i form till skolan börjar igen ;P och tills jag får börja med konståkningen. Tyvärr är ju konståkning en sån sport som man måste hålla igång med rätt mycket och rätt regelbundet för att kunna bli bra i... och jag är rädd för att jag inte kommer kunna någonting längre, när jag väl får börja igen. Jag har ju inte hoppat sen i november förra året, liksom... Det kommer bli tufft =/  men "vill man så kan man", som jag brukar säga. Hinner jag bara med att gå på alla träningar så är det lungt (frågan är hur i helvete jag ska hinna det om jag får ett extrajobb också, men det löser sig väl det med... eh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0