Måndagsklubben

Igår tog jag mig  i kragen och började använda min farfars gamla målargrejer som jag ärvde av honom för några år sen. Jag har pratat jättelänge på att jag ska börja måla men det har aldrig blivit av. Men nu har jag faktiskt målat nästan en hel tavla på egen hand!  *stolt* Jag kommer förmodligen aldrig bli en lika bra konstnär som farfar var, men ändå... Jag kanske lyckas åstadkomma något iaf ;P kom fram till att jag faktiskt gillade det väldigt mycket, det är riktigt kul att måla. Kanske blir ännu en hobby:P

Sen drog Malin med mig på Måndagsklubben på Arena igår kväll. Fick fribiljetter, så vi kom in gratis^^ Rätt gött. Kul var det också! Även om det började lite segt med dåligt med folk osv.. så blev det bättre framåt kvällen :)
Kom hem runt 3 inatt, så sov rätt länge idag.. Sen drog jag och tränade och sen kom Victor hit:)

Tydligen så har lilla jag namnsdag idag också^^ hihi.



Kommentarer
Postat av: Malin

damn , I miss those times, och fan , ja saknar dig ;O !

2008-10-15 @ 22:07:04
Postat av: Madde

I miss you too, darling!

2008-10-16 @ 10:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0