My weekend

Söndag igen, och helgen har vart kanon :)

I fredags drog jag och Victor till Arena på skumpartyt, träffade lite folk, det var kul. Ända tills jag ramlade och höll på att drunkna i skummet vill säga ^o) haha. Fråga inte hur jag lyckades.
Sen igår åkte jag in till stan för att se visningen av dokumentärfilmerna som sommarpraktikanterna på Film i Värmland hade gjort. Skitbra filmer, verkligen! Så träffade man lite sötnosar från klassen också :D
Sen blev det filmmys med Victor när jag kom hem, låg och kollade på skräckfilmer hela natten typ (Y)

Idag ska jag åka och träna med mamsi. Sen blir det nog slappa framför TV:n resten av dan och kvällen, i alla fall om det fortsätter regna som det gör nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0