Myshelg

Igår var det myskväll hos Victor, hans familj hade åkt bort så vi hade huset för oss själva. Gjorde tacos och såg på film, och sen sov jag där. Ûbermysigt :) Fast på morgonen så vaknade jag och kunde inte andas som vanligt pågrund av förkylningen, förstår inte att den aldrig går över! Grr.

Ikväll ska jag va med Malin, blir nog att käka pizza och glo på film som vanligt :P hehe. Men det är alltid trevligt.
Sen ska jag skjutsa brorsan till stan och skjutsa hem mormor och morfar till Norrstrand också, man får mycket att göra när man tagit körkort! :P Men det är lite kul också.

Ska nog gå och fixa håret nu, som btw har lyckats bli blont utan att jag färgat det. Haha. Två veckors festival utomhus är tydligen ett bra knep om man vill bleka håret (och har naturligt mörkblont, lättblekt som jag har). ;)










Kommentarer
Postat av: Suchi

okej :D

2008-07-13 @ 18:56:21
URL: http://potatoo.blogg.se/
Postat av: astrid

Söt bild på ett sött par :)

p.s så saknar jag dig!!

2008-07-15 @ 01:38:22
Postat av: Suchi

Trevligt ! :) det känns som om det kommer bli en sån här typ mysigfestival :D

2008-07-16 @ 19:51:20
URL: http://potatoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0