Bröllop & fotbolls-EM

Idag skulle jag och Elinor filma bröllopet då. Tror det gick rätt bra faktiskt :) Bröllop är fina. Hoppas att dom blir nöjda med materialet nu bara och att dom inte glömmer ge oss betalt för det (A).

Sen när jag kom hem satt jag ute och åt och myste på altanen i några timmar, helt otroligt att det kan va så varmt ute ända till halv tio på kvällen :) Sen resten av kvällen kollade jag på fotbolls-EM med mor och far, Portugal - Turkiet. Tro det eller ej, men jag tycker det är skitkul att EM har startat nu :D ska verkligen inte missa Sverge-Grekland matchen på tisdag, nån som vill med till Score och kolla på den kanske? ^^ Skitsamma att jag ska med tåget till Göteborg klockan sex dan efter liksom.. :P

Nu blir det nog sängen snart tror jag. är så satans trött. Imorgon ska jag åka och bada med Victor och träna lite och sen på kvällen ska vi ha pyjamasparty hos Linda :D mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0