Glassigt

Var på sjukhuset idag på återbesök hos läkaren som opererade mig.
Han sa att det såg förvånansvärt bra ut för att bara ha gått åtta veckor. Det har läkt ihop perfekt och allt sitter som det ska. Kändes otroligt bra att höra, faktiskt! Då kanske jag inte behöver va überorolig längre, inför sommarens bravader :)

Annars idag har jag spenderat en massa tid med Linda. Först åkte vi till skolan för att redigera klart vår dokumentär, sen in till stan för att glassa vid pråmen en stund och sedan till gymmet för att träna lite :)

(Sen mötte jag dig också, som alltid lyckas få mitt hjärta att bulta alldeles, alldeles för snabbt. Varför? Du är inte ens fin längre, utan faktiskt riktigt ful. Ful ful ful! Så det så.)

Och nu är jag hemma och funderar lite på hur jag ska fördela allt under långhelgen jag har framför mig. Skulle va jäkligt skönt att bara kunna slappa när man är ledig, men det har jag inte tid med =/ På lördag ska jag och Elinor filma ett bröllop, så imorgon måste vi åka till skolan och hämta kameror. Jag borde få en eloge för att jag är i skolan så mycket när jag egentligen inte behöver! Var ju faktiskt ledig idag med, egentligen.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Men på söndag blir det myspyjamasparty :D hihi
Härligt att knät läkt bra också ju :)

2008-06-04 @ 19:07:54
Postat av: Astrid

Men på söndag blir det myspyjamasparty :D hihi
Härligt att knät läkt bra också ju :)

2008-06-04 @ 19:08:27
Postat av: Madde

jaa det ska bli mys :D

2008-06-04 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0