Heja Sverige

Hade min näst-näst sista körlektion innan uppkörningen idag. Kändes rätt bra, snart är det över, snart har jag förhoppningsvis, äntligen, mitt efterlängtade körkort!
Sen har jag vart till Swedbank och fixat internetinloggning, kändes också rätt bra. Nu kan jag betala saker över internet helt själv utan att be mamma hela tiden :P plus att jag kan se alla överföringar, uttag, fonder osv.

Fick även ett SMS från Makalös idag. Dom ville att jag skulle komma på introduktion hos dom imorgon, så nu ska jag börja jobba som telefonförsäljare också. Rockigt värre! :P men behöver man pengar så...


Snart kommer Victor hit och ikväll är det fotboll som gäller, heja Sverige!!

Och Btw så hämtade jag ut mina glasögon igår, och eftersom det var väldigt länge sen jag la ut en bild så kan jag väl bjuda på en idag ;)


Kommentarer
Postat av: astrid!

Vart ligger makalöst och är det typ som smart 1? :)



hoppas att du har haft ett bra lov so far, puss!

2008-06-21 @ 16:32:18
Postat av: Madde

Det ligger mitt i stan typ, på södra kyrkogatan eller nåt bredvid Scandic. Ingen aning, men det är säkert ungefär som Smart 1 :P vill nog inte ha jobbet där längre, dock..

Jadå jag har haft ett skönt lov hittils, hoppas du också har det! :)<3

2008-06-21 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0