Ledig

Se vilken snygg layout jag lyckats göra ;) haha, eller inte. Men den får duga ett tag nu iaf.

Ledig idag, väcktes dock halv 9 av att sjukgymnasten ringde. Lite störande, eftersom jag aldrig kan somna om när jag blir väckt sådär... Men nu har jag i alla fall en ny tid på KMTI, och det var faktiskt rätt skönt ändå att gå upp tidigt så att man kunde ta vara på det fina vädret^^ Har legat ute och stekt i solen i nästan två och en halv timme nu. Hur gött som helst!

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem och skjutsa mig till skolan så att jag kan hämta kamerastativ och göra klart det sista på multimedian. Sen ska jag nog förbi Swedbank en sväng om jag hinner, och så träffa Victor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0