Måndag

Hektisk dag...
Först vaknade jag vid 6-tiden och kunde inte somna om vilket var otroligt irriterande eftersom jag inte behövde gå upp förrän vid 10 egentligen. Sen vid halv 12 åkte jag till skolan, bara för att få reda på att jag fått VG i Matte B vilket jag redan visste om så det kändes ju också väldigt värt.
Sen flöt dagen på bättre i alla fall, hade körlektion klockan 2 som gick GALANT för en gångs skull :D har t.o.m. bokat uppkörning nu, så om en månad har jag förhoppningsvis körkort.

Sen häktade jag tillbaks till skolan för att sätta mig i redigeringsrummet med Linda och fixa dokumentären och skriva idéskiss till projektarbetet. Sen efter det drog vi och tränade en stund:)
Sen kom jag hem, åt mat och kom på att Coldplay-biljetterna ju släpptes idag så jag skyndade mig upp till datorn för att hinna få några. Det var såklart på gränsen till slutsålt, så jag fick två sittplatser högt upp med kanske inte alltför bra sikt. Men jag får se dom i alla fall! Vem som följer med är dock inte klart än, men troligtvis blir det Victor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0