Skolavslutning

Jag har nog aldrig känt mig så jävla idiotisk förut. Fy fan vad jag hatar mig själv ibland.

Dagen har vart cp också. Morgonen framförallt. Jag hade sovit typ 2-3 timmar när klockan ringde, ville inte gå upp men gjorde det tillslut ändå, duchade, sen kom jag på att jag inte hade lust att gå till skolan på en helt onödig skolavslutning, så la mig i sängen igen. Sen fick mamma rådamp på mig när jag sa att jag inte ville åka med till skolan, att hon skämdes över mig osv, så arg och med tårarna rinnande gick jag upp ur sängen ändå och sminkade mig och fixade håret på tio minuter innan jag åkte. Har nog aldrig sett så jävlig ut på en skolavslutning förut.

Lämnade i alla fall in stativet som jag var tvungen att göra idag, så det kändes ju gött att få gjort. Men blev ännu surare när jag insåg att avslutningen var onödigare än vad jag trott, vi fick ju inte ens några betyg. Men men. Nu är det sommarlov i alla fall!

När jag kom hem igen låg Victor och väntade på mig i sängen <3
Så la mig med han och somnade en stund, sen stack jag och tränade och nu sitter jag här och väntar på att Victor ska komma tillbaks. Blir myskväll med han sen, känner verkligen inte för att släpa mig ut och dricka som alla andra förmodligen kommer göra... Sparar mig till midsommar och alla festivaler istället!

Fick ett mail från en arbetsgivare i Danmark förut också som skrev att jag kunde få jobba där om jag kunde börja vecka 27... problemet är att jag är i Arvika den veckan! :/ Så jävla typiskt. Såna chanser får man ju inte så ofta liksom... Men men, håller tummarna för att jag får jobba på Gardemoen i Norge istället. Annars vetefan hur jag ska spendera mitt sommarlov :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0