Snart festival

Suuuuuurt att Sverige åkte ur gruppspelet igår :/
Iofs var de inte värda att gå vidare, och dessutom kommer jag inte ens kunna följa EM speciellt mycket eftersom vi drar till Borlänge på måndag, men ändå:P

Det börjar dra ihop sig nu. 4 dagar kvar bara och jag har inte ens fixat alla grejjer jag behöver till festivalen än. Men jag har i alla fall kommit så långt att jag hunnit göra en packlista:

Biljett
Spelschema
Pengar + leg
Mobil + laddare
Kamera
Liten handväska
Kläder
Skor + gummistövlar
Sovsäck
Kudde
Liggunderlag´
Campingstol(ar)
Vattenflaska
Mat
Handduk
Toapapper
Vårservetter + sminkservetter
Solkräm
Solglasögon
Öronproppar
Neccessär med tandborste, tandkräm, p-piller, deo, tvål/schampoo, fickspegel och smink
Alkohol


Min väska kommer bli rätt tung känns det som (A)
Tur att Jimmy kör iaf, och att vi får låna hans tält :)


Imorgon är det midsommar, undrar vad som händer då.

Kommentarer
Postat av: Suchi

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!

Fan vad jag längtar jag blir helt glad i magen när jag tänker på det och jag har inte ens gjort en packlista :S ^^ haha

VI åker på måndag och det känns hur bra som hellst!

<3

2008-06-19 @ 20:45:38
URL: http://potatoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0