Statist i Andra avenyn

Idag har vart en väldigt intressant och rolig dag, även om jag var tvungen att gå upp klockan 5. Det var nämligen dags för mig, Sandra och Elli att åka iväg till GBG på inspelningen av Andra Avenyn :D
Vi anlände runt 9-halv 10 nån gång kanske och fick gå runt och titta lite och hälsa på folk. Vi träffade nästan alla som är med i serien och pratade och skakade t.o.m. hand med vissa av dem, det var lite coolt :) Maja ( som spelar Liv) var den vi pratade mest med, eftersom hon kände Robban och Ola och var den som fick visa oss runt i studion osv. Hon kommer ju från Karlstad också och gick Sam-media på samma skola som oss för några år sen, så^^
Sen fick vi va med som statister också, i två scener också. Hihi, dom avsnitten får ni inte missa när dom sänds i höst :D 

Nu är jag så trött så jag tror jag dör. Ska alldeles strax gå och sova, därför blir dagens inlägg inte längre än såhär, tyvärr. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0