Student

Förlåt.
Förlåt för att jag alltid gör såhär, förlåt att jag alltid förstör (du säger att jag inte gör det men jag vet att det är så.)
Jag försöker verkligen, jag har försökt hela dagen idag att vara glad och jag klarade det ett tag, men sen gick det bara inte längre...
Och jag vet inte ens varför. Det jag vet är att jag inte har någon anledning att vara ledsen/sur/orolig/svartsjuk eller whatever, ändå blir jag alltid det. Det har gått 4 år nu och man tycker att jag ska ha lärt mig att du går att lita på, men nej. Kanske har vissa saker satt djupare spår i mig än vad jag trott...




Idag var det massa personer som tog studenten.
Började min dag med att åka till Lillerud och ta emot Linnea, sedan bar det vidare direkt till Älvkullen där Victor och Ida gick ut.
Imorgon är det skolavslutning, den sista riktiga skolavslutningen, för nästa år är det ju vår tur att ta farväl av gymnasiet och alla classmates^^ Det är lite småskrämmande faktiskt, jag vet att trean kommer gå så jävla fort... Helt plötsligt står man där och ska "slungas ut i verkliga livet", liksom. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0