Midsommardagen

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte...
Eller snarare, jag vågar inte. Helvete!


Gårdagens midsommarafton var helt okej.
Fikade med jordgubbstårta med familjen först, sen drog jag och Victor in till stan på kvällen och käkade pizza och drack öl. Sen drog vi till Malin och sedan bar det vidare till Max där dom hade grill/TV-spelskväll. Började väl gå väl hemåt vid halv 1-tiden nån gång och slocknade i sängen bredvid Victor nästan direkt vi la oss:P


Idag har jag vart duktig och städat mitt rum - grundligt! Det behövdes verkligen, kan jag ju säga... Har gått runt och nyst typ 24864 gånger om dan dom senaste veckorna, vilket troligtvis berodde på allt damm som fanns härinne. Men nu är det så rent det bara kan bli!

Ikväll ska jag bara lata mig, typ se film och äta chips. Och oroa mig inför mitt testjobb imorgon, som jag funderar helt seriöst på att skita i...




     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0