Göteborg & påsklov

Förlåt. Förlåt hur jag beter mig och hur jag har betett mig, jag hatar det men kan inte hjälpa det. Jag skäms verkligen och vet hur omoget det är, men jag är för feg för att lösa det på ett mer "moget" sätt... Dessutom gör du samma sak mot mig. Och det visar ju bara ännu tydligare hur dåligt vi faktiskt passar ihop...
Jag önskar verkligen att jag kunde säga det till dig på riktigt, det skulle kännas så mycket bättre, men jag kan bara inte, jag är ledsen... Det är nog bättre att låta det få vara såhär... Förlåt.


Jag såg precis på världens sorgligaste film. I och för sig tycker jag nästan alla filmer (i alla fall de som har genren drama) är sorgliga när jag sitter ensam och kollar på dem, men... Den här fick mig verkligen att tänka till. Hur lätt det är att ta saker och ting för givet, och hur lätt det är att plötsligt förlora det man älskar mest av allt... Usch, jag om någon borde verkligen lära mig att uppskatta det jag har.
("If only", hette filmen förresten om någon vill veta)

Nu ska jag resumera påskhelgen lite snabbt hade jag tänkt ;P
I torsdags drog ju jag och mamma ner till Göteborg för att se på konståknings-VM. Det var helt jävla underbart, såg på både damernas och herrarnas kortprogram+friåkning och uppvisningen. Herrarnas fria var helt klart bäst, det riktigt ryckte i benen på mig när jag såg alla stegsekvenser, hopp och piruetter och nu önskar jag mer än någonsin att mitt knä blir bra så jag kan åka igen! 
På lördagen kom Linnea och Carina ner också, så vi bodde på hotell en natt med dem. Jag och Linnea drog ut en stund på kvällen också, till SoHo, en nattklubb smäckad med göteborgs-snobbar. Men jag fick dansa och fick en hel massa gratis dricka, så jag var nöjd (A). Haha.
Sen fick jag panik på söndagen för att jag trodde att det var skola dagen efter, men det var det ju inte. Blev otroligt lättad när jag insåg att vi ju faktiskt har påsklov denna veckan! =)

En jobbig sak är att jag har rätt mycket att göra. Imorgon ska jag in till stan vid 10 (jag vet, TIDIGT, och jag kommer inte orka upp med tanke på hur länge jag och Victor sov idag,...erhmn) och vaxa benen och gå förbi körskolan. Tror jag ska försöka boka teoriprovet denna veckan, skulle va så jäkla skönt att få det gjort så man kan satsa 100 % på körningen sen. Jag vill ha mitt förbaskade körkort, det är sååå tråkigt att ta det bara >_<

Nu ska jag fortsätta lyssna på Vincent innan jag går och försöker sova, han spelar på Arena på lördag och jag ska diit! ;D


image23
Jag och Linnea på SoHO (Gamle Port) i Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0